Фотосесія



Сьогодні відбулася фотосесія весняної колекції прикрас. Все пройшло на одному подиху. Всі щасливі по закінченні чудової роботи. Вище на фото ( з ліва на право: моя права рука (всеж мабуть ліва оскільки я шульга )) ) Вікторія , далі красуня- модель Тетянка Татарин, ну і я (доречі на мені брошечка з колекції «Земна стихія»). За спалахом фотокамери чарівниця Тетяна Посмішка. Дівчата, всім величезне СПАСИБІ за море позитиву і за повну віддачу процесу роботи. Ви молодці!!
На протязі всього періоду створення колекції я захоплювалася балетом. Мене він заворожував, а розуміння скільки там вкладено праці та навіть сліз заставляло захоплюватися людьми, їхнім бажанням творити, бажанням зробити цей світ ще кращим….. А як легко вони пересуваються. Земне тяжіння там відсутнє, це політ, це невагомість…. А пачка балерини?!!! це окремий предмет натхнення. Мені дух захоплює споглядаючи за дійством на сцені.
Це захоплення вилилося у колекцію. Вона легка та ніжна, хоча складна у виконання , а також присутні важкі матеріали , зокрема натуральне каміння. Кольори пастельні, ніжно рожевий та світло фіолетовий, акцентом є яскраво червоний та благородний фіолетовий кольори. На основі раніше розробленої мною  техніки «Обшивка» створені нові квіточки, ціллю було зробити квіти для легкого плаття чи сарафанчика, щоб були практичні. Завданням було зробити їх великими , але щоб вони не обтяжували ніжну тканину суконки, і не були візуально громізкими. З гордістю скажу, що вдалося впоратися із завданням, квіти дуже незвичні та відповідають всім вище сказаним вимогам.
Через декілька днів буде представлена колекці, а поки чекаємо))

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...