Фотосесія весільної колекції



Нещодавно, а саме 30 травня, відбулася грандіозна фотосесія весільних прикрас. Чому грандіозна, мабуть спитаєте Ви??? Відповім)) тому що екстремальна.

 ………я люблю споглядати за молодими парами, за їхніми поглядами один на одного, за жестами за маленькими вчинками. Жодні слова не передадуть ту щирість почуттів ніж очі, лише вони є дзеркалом душі. В день весілля все загострюється. Підготовка до свята це перший спільний проект молодят, тут вже були взаємність і суперечки, поступки один перед одним  та компроміси, відчуття безмежного кохання та легкий страх перед майбутнім.

 Сьогодні їхній день.


Справжнє кохання окриляє і надає впевненості, але люди перед незнаним завжди мають занепокоєння, це стосується і роздумів про життя після весілля. Саме це я хотіла показати.

Про сам образ я трішки розповіла тут http://mash.ua/blogs.html?id=94 а зараз розповім та трішки покажу самої фотосесії.



 Ідея про зустріч світанку нареченої на річці мені прийшла щойно я розпочала роботу над прикрасами. Саме в цей час вона ще сама зі своїми роздумами, ще нікого немає, ще нічого не розпочинається. В мене була одна проблема, це одежа. Я хотіла мережива, і щоб ніяких корсетів. В жодному весільному салоні я не побачила нічого схожого тож прийшлося бігати по магазинах. Мені пощастило , мабуть вищим силам до вподоби що я роблю, і мені вдалося знайти блузочки саме такі як хотіла, аж руки, пам’ятаю, затрусилися. Потім я відновивши свої швейні навички пошила спідничку фасону як мені потрібно було для образу. Прикрас навмисне багато не робила, щоб не загубити суті , щоб зберегти саму ідею донести глядачу емоційний стан дівчини в день її весілля.



І так, третя ночі і вся команда зібралася у мене. Цього разу обійшлося  без візажиста так як макіяжу як такого не було. Поки я підкреслювала, зовсім трішки, вроду дівчатам наш фотограф Таня займалася дуже важливою справою , шаманила над приготуванням глінтвейну та кави)))

Остаточно зібравшись ми в четвертій годині виїхали на річку. Ще була зовсім темна ніч і ми героїчно з ліхтариками йшли до попередньо обраного нами місця зйомки. Холодно було дуже, напередодні були затяжні дощі, але ми мали чим зігрітися )))))





І ось світає, перші промені сонечка з’являються і шепочуть нам «Пора».









 Мою наречену звати Настя, чарівна і надзвичайно позитивна дівчина. Їй прийшлося не легко. Поки було ще темно  ми всі дурачилися, особливо моделькі мої ))) Красуні.


 але як тільки розвиднилося Настя мене приємно здивувала, так професійно увійшла в образ. Я спершу навіть подумала що вона засумувала і що її це все зовсім не тішить, але ні то було перевтілення. Тут почалася робота, клопітка робота моделі та фотографа, а я між переодяганнями була ось така

 або така, дизайнев у сплячій позі))))



 перед переодяганням я "летіла" до нареченої з одіялом щоб зігріти її, або щось там поправляла)))



Мушу відмітити роботу Тані. Світає дуже швидко, за якийсь короткий час сонце стало так світити як серед дня, і за цей короткий проміжок часу Тетянка мала сфотографувати три  образи нареченої, дружку плюс предметна зйомка,при цьому віднайти вдалий ракурс. Камінь ( головна наша площадка дійства) серед води , тож це все фотографу було зробити ой як не легко.






 Ооо, ще ж відео трішки знімалося, Настя з Лізою (дружечка наша) по воді ходили……..не знаю як їм, але мені на те дивитися було холодно)))



По завершенню фотосесії всі були стомленні , але задоволені. Усі попрацювали на славу, і було видно повну віддачу кожного в процес роботи, за що всім щира подяка.

На даний момент фотографій ще немає готових, я чекаю разом з Вами, лишень декілька  показано у інтерв’ю, посилання на яке я давала вище.

Скоро, зовсім скоро…………


ПС. Всі залишилися здоровими після такого походу, що дууууже мене тішить)))

6 коментарів:

  1. Нічого собі екшн! Але вірю в те що результат такої фотосесії був вартий затрачених зусиль. Чекаю з нетерпеінням на фотоісторію "Наречена напередодні весілля". Ірино, Ваші роботи завжди витончені та неперевершені! Дякую за красу!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Вам за такі слова!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Боже як романтично!!! Лиш можу уявити які будуть красиві фото...чекаю...

    ВідповістиВидалити
  4. Я теж чекаю)))))) Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Така захоплива і цікава розповідь! З нетерпінням чекатиму фото!!!
    І звичайно, всі учасники цього загадково-романтичного дійства - герої :)
    Іриночка, не змогла щоб не передати тобі :) http://povitrulya.blogspot.com/2012/06/blog-post.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...