Фотозвіт як я з'їздила до Києва на виставку.

Привіт усім!
Так, так я вже на місці))) Вже навіть трішки відійшла від поїздки, виснажливе це діло, скажу я Вам )
Багато писати не буду так як особливих вражень не маю. Поїздка корисною, звичайно, видалася і я лишній раз переконалася , що все що роблю є добре, але щоб похвалити когось чи щось не можу, точніше не вмію прикрашати )
На фестивалі було багато художників, всі ніби малюють одними фарбами.,та так цікаво бачити як люди бачать світ по різному. Також були скульптори, один видався дуже цікавою людиною, видно що він живе у своєму світі, чудернацький такий Дядя, і скульптури-трансформери цікаві у нього. Люблю споглядати за такими людьми.
По ручній роботі нас не багато було, так як виставка більш спрямована на художників.
 З прикрасами було ще двоє майстринь, там абсолютно інші вироби, теж красиві.
Ще була одна майстриня з чудо-квіточками, з полімерної глини яка сама твердне.Також були різні іграшки і есклюзивна посуда, на одному сервізі, наприклад, написано та намальовано ціле життя люблячої пари)))

Давайте краще я фото-відео покажу, все самі побачите))))

Щойно приїхавши ми з помічницею побігли оформляти стіл.





Місце проведення виставки : Музей сучасного мистецтва.







Ранок першого дня виставки, людей поки круглий нулик ))
 До урочистого відкриття ще понад 6 год. ......сиджу працюю))))
 


 















автора не пам"ятаю та картинки дуже гарні.

авторка цих картин нас з Лізою сфотографувала, буд малювати портрети. Що ж , чекаємо шедевр))

Красуні правда??

моя улюблениця)



а це чудо я прозвала Лютиком)




не дай їсти , а дай поговорити )))


Будучи у трьохповерховому музеї сучасного мистецтва не можливо не піти на екскурсію))


тут почалися кривляшки;)


Ось воно, сучасне мистецтво! Що це??? відбитки пальців???

картина виготовлення у мішаній техніці, кажись 2009 рік.

вишита картина


і ми так вміємо ))))))))))))

графіті поблизу музея.

експонат на виставці)))


ще один експонат )))


Після виставки ми звісно ж гуляли по Києві, людей тьма на вулиці так як Євро 2012 проходило тоді.






















Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...