wedding albums

Книга для побажань
Термінове замовлення на днях в мене було і я за два дні мала зібрати матеріали тай зробити книжечку для побажань, а зазвичай я тиждень виношую ідею, підбираю все, і декілька днів роблю , а тут за день скупитися , і ще за день  придумати, зробити 10 розворотів плюс обкладинка . Не люблю я так, але хочеться людям допомогти тим більше як так просять )) Загалом я дуже задоволена результатом. Книжечка вийшла дуже ніжна. Вона велюрова, мягосенька на дотик з мереживним низом. Бант шовковий (шитий), з ним найбільше награлася я, так як не було суцільного кусочка шовку і прийшлося доточувати шукаючи потрібну нитку основи, щоб був рівненький бантик.  Сторіночки всі з декором.
 Ну меньше слів, покажу краще картинки ))



 

2 коментарі:

  1. Стильна, вишукана.. просто казкова!
    Іринка, ти справжній МАЙСТЕР свого діла, як завжди на висоті!!!
    Отримую величезне естетичне задоволення від кожної твоєї роботи!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!! Дуже приємно читати такий відгук!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...