working life

Ура! Роботу над новою колекцією розпочато (не пройшло і пів року )) ). Через деякі обставини мені прийшлося трішки відкласти роботу, але все буде виконано в обіцяні терміни, тобто представлення нової колекції відбудеться у кінці листопада. У мене дещо змінилися ідеї (нічого дивного, пройшов місяць від перших ідей і я перегоріла )) ),і будуть вечірні прикраси, якраз до свят, що попереду нас очікують.
 


також паралельно виконуються замовлення. Це фрагмент з майбутньої пов"язочки на голову нареченій.
 

2 коментарі:

  1. Так интересно подглянуть процесс.Это как таинство рождения.Есть в этом такая магия.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташ, мені самій зі сторони цікаво підглядувати, ніби і не я роблю ))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...