jewelry and my life

Намисто і мій мега подарунок!
Привіт!! Невдовзі у мене День народження , а я вже отримала подаруночок;) Є у мене одна клієнтка , Марія, з котрою ми дуже тісно спілкуємося на різні теми, шкода особисто бачитися не можемо так як вона з Севастополя , а я з Франківська, далеченько трішки;(
Чесно, я ще ніколи не отримувала настільки приємний та не очікуваний сюрприз!!! В мене якось в житті так повелося , що я завжди знаю що отримаю, а тут така милість, ммм.......
Прийшла до мене коробочка з різними штучками такими близькими для моєі творчої Душі. А якщо уявити як людина ці всі речі збирала- підбирала, а манекенчика шила власноруч спеціально для тебе то в мене особисто сльози на очах.......... Аааа, ще лист, лист був зі словами які линуть з серця. Така увага надала мені сил та потужну хвилю натхнення!!!! Марія, ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!



А це намисто виготовлялося на замовлення і тут я не втрималася і залучила чудо-манекенчика до фотосесії;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...