Photographher

Інтрига
Пам'ятаєте я Вам розповідала про замовницю Марію, що потішила мене своєю великою увагою до мене??? Так от, в неї День народженя невдовзі і стиль свята в ганстерському стилі. Звісно я роблю прикраси іменинниці, а також її батькам та рідним чоловікам ( бутоньєрки чоловікові та синочку). Зробивши половину аксесуарів я зрозуміла , що це практично колекція;)) і швиденько зібрала команду професіоналів для спільного проекту. Так, Ви вірно зрозуіли, у нас нова фотосесія!!!!! Як я вже заскучала за цією метушнею!!! Відвела сьогодні  Душу на повну і надіюся мені вдалося потішити й інших. Мені дуже важливо щоб і фотографу і моделі і візажисту подобалося те, що  вони роблять, оскільки лише праця з любов'ю і від серця гарммонійно поєднається з роботою інших та надасть невидимої сили,зарядить усіх неймовірною енергетикою.

Сьогодні це дійство відбулося, і обрали ми місце для зйомки наш місцевий музично-драматичний театр ім. І.Франка. Його вже закривають на реставрацію і ми якраз встигли на ще старенькі крісла, дзеркала тощо. Загалом все так гарно було, що я досі під враженнями.
Зараз залишилася робота за фотографом. Оксанка, нехай натхнення Тебе не покидає!!!!
А ми чекаємо на красу ))
 
Дякую усій команді за співпрацю!!!!!!

Трішки процесу;)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...