Life

Так пройшов наш відпочинок у Болгарії.
Вперше з все життя я жодної намистинки не взяла з собою і вже на 7 день не знала куди себе подіти)))) Таки треба було хоть щось взяти.
Відпочивали у готелі Evrika Beach (+****), Сонячний берег. З дитинкою, на мою думку, лише у Болгарію іхати)
Мої любі чоловіки не дуже полюбляють фотографуватися тому на фото мене багато і трішки моіх дівчат)


 



спроби здружитися з новим членом сім"ї, штативом;)
 




святкували ДН хорошої людини


Щастя у середині нас!!!








падав дощ, а мені весело))


Моя справжня любов!!!!  Любов до сліз!! Моя прстрасть!!!


надихаюся......


гуляємо з дівчатами по старому Несебері












ми щасливі!!




















лечу....!!!!!!!!! на крилах щастя!!
























чарівна Валерія






















підловили папарацці))








дорогою на сніданок














Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...